Tinklinis marketingas ir kaip auginti savo verslą. V dalis

07/07/2020

Klaidinga būtų manyti, kad tinklinis marketingas tėra eilinė aktyvioji prekyba. Viena vertus, daugelis žmonių pardavinėti nemoka ir nenori. Kita vertus, šiioje sveitainėje aprašomo metodo esmė - ne pačiam ką nors parduoti, o tinkamai informuoti, rasti partnerius ir kurti savo verslą.

Už kiekvieną prekę, kurią tiesiogiai iš gamintojo nusiperka tavo informuoti pažįstami, gauni pinigų. Tačiau kad tavo verslas kurtų pasyviąsias pajamas, kad būtų ilgaamžis ir kad jo sėkmė nepriklausytų nuo tavo pažįstamų apsisprendimo ką nors pirkti ar nepirkti, pagrindinį dėmesį verčiau skirti ne tik produkcijos pristatymui, bet ir neribotų verslo galimybių atskleidimui bei verslo grandinės augimui.

Įvertinkite šių schemų skirtumus:

Pirmuoju atveju tavo verslas primena aktyviuosius pardavimus. Tiesa, čia tavo tikslas yra ne kaskart ką nors parduoti, o pasirūpinti, kad žmonės patys nuolat pirktų prekes už mažesnę kainą tiesiogiai iš gamintojo. Tačiau tuo atveju, jei šios produkcijos jie atsisakys, negausi ir pajamų.

Antruoju atveju tu orientuojies ne tik ir ne tiek į tiesioginį produkcijos pardavimą (tiesioginę prekybą), kiek į tinkamą savo verslo struktūrą ir gerosios patirties perleidimą produkcijos vartotojams, kad bent dalis jų taptų tavo verslo partneriais. Tinkamai atlikus šitą darbą, vartojimo grandinė auga geometrine progresija, o mėnesinės pajamos tave pasiekia be tiesioginio tavo įsikišimo ir yra linkusios nuolat didėti.

AKSIOMA Nr. 5: Tinklinis marketingas yra paremtas ne aktyviaisiais pardavimais, o naudinga informacija apie unikalų produktą ir stabilia partnerių tinklo plėtra.