Tinklinis marketingas: kaip pradėti verslą ir užsidirbti pinigų. IV dalis

07/06/2020

Tinkamai vykdomas tinklinis marketingas yra patikimas, nerizikingas ir sparčiausiai pasaulyje populiarėjantis būdas be didelių laiko sąnaudų užsidirbti pinigų ir užsitikrinti bajorišką ateitį.

Tinklinis marketingas - tai mechanizmas, kuriame dalyvaujančius žmones sieja ne darbuotojo-darbdavio santykiai, o bendras rezultatų siekis ir lygiavertė partnerystė, paremta abipuse nauda. Žmonės, su kuriais kuri savo verslo mechanizmą, neturės nei noro, nei galimybių tave išduoti bei netaps tavo konkurentais.

Atrodytų, kad tokia situacija yra praktiškai neįmanoma. Tačiau galima atsisukti pastarojo šimtmečio praktiką ir įvertinti paskutiniu metu pasaulyje sparčiausiai augantį verslo modelį, kuris eliminuoja tradicinio verslo trūkumus ir atveria neribotas antros algos ir pasyviųjų pajamų galimybes.

Rinkodaros literatūroje šis modelis vadinamas tinkliniu marketingu. NEIŠSIGĄSK įmantraus pavadinimo TINKLINIS MARKETINGAS (tinklinė rinkodara): tai, apie ką čia rašoma, neturi nieko bendra su finansų piramidėmis ar kitomis greito praturtėjimo schemomis. Čia pristatomas verslo modelis (tinklinis marketingas) - tai paprastas būdas sukurti visiškai teisėtą, žmonėms naudą kuriantį verslą, neeikvojantį daug laiko, tačiau užtikrinantį tau nuolat augančias pasyviąsias pajamas.

Tinkliniu marketingu pagrįsto verslo skirtumai nuo tradicinio yra šie:

1. Tau nereikia pradinio kapitalo ir didelių investicijų;

2. Tau nereikia kurti savo produkto;

3. Tau nebūtina užsiimti prekyba ir jos apskaita;

4. Tau nereikia samdyti darbuotojų;

5. Tau nereikia jaudintis, kad tavo verslo partneriai nuo tavęs nusisuks;

6. Tau nereikia savo verslui aukoti visos darbo dienos: išauginti pasyviąsias pajamas galima skiriant ir pusdienį per savaitę.

O ko tokiam verslui reikia?

1. Pasirinkti patikimą ir pasaulinio garso tinklinio marketingo (MLM - angl. multi level marketing) kompaniją, kuri savo produkciją realizuoja tinklinio marketingo būdu;

2. Pasirinkti produktą, kurį nuolat vartoji ir vartosi, net jei nekurtumei savo verslo;

3. Informuoti apie šio produkto privalumus, palankias jo įsigijimo sąlygas, o taip pat - apie nuosavo verslo galimybę savo draugus bei artimuosius;

4. Rasti partnerius, kurie perims estafetę darydami tą patį, ką ir tu, taip augindami savo ir tavo verslą bei pasyviąsias pajamas;

Tinklinis marketingas ir jo pagrindinė verslo modelio stiprybė yra jo paprastumas. Juk visi žmonės visada kažką perka. Net verslininkai tuo pačiu metu yra ir vartotojai. O vartotojai nuo to momento, kai įsitraukia į partnerių bendruomenę ir pasidalina su savo artimaisiais informacija apie šį verslo modelį, patys tampa verslininkais bei kas mėnesį pradeda gauti antrą algą ir didėjančias pasyviąsias pajamas.

Pateikiu pavyzdį, kaip tinklinis marketingas veikia praktikoje

*Tarkime, kad Rimgaudą nuolat kamavo mėšlungis, nuovargis ir nusilpęs imunitetas. Ko jis tik nesiėmė ir ko tik neišbandė...

*Iš draugės Akvilės jis sužino, kad magnis ir kiti unikalūs bei natūralūs maisto papildai gali išspręsti jo problemas. Rimgaudas išbandė Akvilės rekomenduojamus papildus ir patyrė jų teikiamą naudą. Šiuos maisto papildus ir kitus kasdienio vartojimo produktus jis įsigijo pigiau - tiesiai iš gamintojo ir sutaupė 15-30% pinigų. Nuo šiol jis taip ir daro.

*Akvilė, suteikdama šią informaciją, pagelbėjo ne tik Rimgaudui, bet ir gamintojui, todėl nuo kiekvieno Rimgaudo apsipirkimo iš gamintojo Akvilė pradeda gauti dalį pinigų.

*Tačiau dar svarbiau yra tai, kad Rimgaudas iš draugės sužinojo ir susidomėjo pačiu verslo modeliu. Jis tampa Akvilės verslo partneriu bei pats dalinasi šia informacija su artimaisiais.

*Pagrindinis Rimgaudo tikslas - ne ką nors įtikinėti, kad pirktų konkrečius kasdienio vartojimo produktus, o pažįstamų rate rasti dar vieną žmogų, kuris paskleistų gerąją žinią apie šių unikalių produktų privalumus bei naują verslo modelį tolyn. Iš to naudos gaus ir naujasis verslo partneris, ir Rimgaudas, ir Akvilė, ir gamintojas.

*Verslo grandinė be perstojo plečiasi, o jos dalyviai, nekonkuruodami tarpusavyje, už kiekvieną apsipirkimą, priklausomai nuo savo įdirbio, gauna komisinius - pasyviąsias pajamas. Po kurio laiko Akvilė ir Rimgaudas turi jau po penkis tiesioginius verslo partnerius, kurių kiekvienas turi dar po penkis, tie penki - dar po penkis ir šitaip verslo grandinė pasiekia triženklį ar net keturženklį skaičių vartotojų. Bendra apsipirkimų apyvarta dabar jau siekia solidžias sumas, o pajamas (komisinius) - priklausomai nuo įdirbio - padalina gamintojas, kuris yra ir verslo partneris.

AKSIOMA Nr. 4: Tinkamai vykdomas tinklinis marketingas yra patikimas, nerizikingas ir sparčiausiai pasaulyje populiarėjantis būdas be didelių laiko sąnaudų užsitikrinti pasyviąsias pajamas ir bajorišką ateitį.