Tinklinis marketingas: kas garantuos, kad pajamos augs. VI dalis

Tinklinis marketingas skirtas tiems, kurie nori užsidirbti daugiau ir susikurti ilgalaikius pasyviųjų pajamų srautus

O kas bus, jei mano versle vartojamo produkto niekas nenorės įsigyti? Kas bus, jei tinklinio marketingo kompanija, kuri realizuoja savo produktus mano verslo tinkle, bankrutuos? Kas bus, jei mano verslo partneriai nebus aktyvūs ir nemokės arba nenorės skleisti gerosios žinios apie verslo galimybę? Tai yra protingi klausimai, nes jų atsakymai išsklaidytų bet kokias dvejones dėl naujojo verslo sėkmės:

Tinklinis marketingas ir produktai

Pradedant savo verslą, svarbu rinktis produktus, kurie yra nepriekaištingos kokybės, kurie žmonių vartojami nuolat ir suteikia realią naudą. Tuomet jie visada turės paklausą. O verslo modelį, kaip tinklinis marketingas, išnaudojantys gamintojai, lyginant su tradiciniais verslais, čia turi didelį pranašumą, nes jiems nereikia išsipirkti plotų tarpininkų parduotuvėse, o jų prekes reklamuoja patys vartotojai. Tinklinio marketingo produkcija yra perkama internetu tiesiogiai iš gamintojo, tad prekių kaina visuomet mažesnė nei perkant įprastu būdu. Todėl nenuostabu, jog dauguma žmonių įsitraukia į tinklą būtent dėl galimybės žymiai pigiau įsigyti geidžiamų prekių.

Tinklinis marketingas ir kompanija

Tinklinis marketingas skirtas tiems, kurie nori užsidirbti daugiau pinigų ir susikurti ilgalaikius pasyviųjų pajamų srautus. Tam reikia žinoti, kad gamintojas, su kuriuo dirbate, yra patikimas, kad jo tinklinio marketingo politika yra stabili, o atlygis yra ir bus mokamas laiku. Geriausias būdas tai užsitikrinti yra pasirinkti pasaulinio masto ir nepriekaištingos reputacijos kompaniją. Šios svetainės autorius (Rimvydas Bajorinas) pats bendradarbiauja su viena žinomiausių pasaulyje, daugiau kaip 60 metų ir daugiau kaip 50 šalių veikiančia kompanija ir gali paliudyti, ką reiškia turėti tokį stiprų užnugarį...

Tinklinis marketingas ir verslo partneriai

Kad tavo verslas augtų stabiliai ir pelningai, rekomenduojama siekti ne kuo didesnio tiesioginių pirmosios grandies verslo partnerių kiekio, o kokybiškos partnerystės ir stiprių antrinių, tretinių (ir t.t.) verslo grandžių. Praktinė patirtis rodo, kad naudingiausia yra apsiriboti 5 tiesioginiais pirmos grandies verslo partneriais ir drąsiai su jais dalintis turimomis žiniomis, kad šie plėstų tavo pradėtą verslo grandinę. Retkarčiais gali būti pravarti tavo pagalba partneriui pristatant produktą ir verslo galimybes kitiems vartotojams ar būsimiems verslo dalyviams. Neatsisakyk padėti! Atmink - kuo tvirtesni tavo verslo žmogiškieji pamatai, tuo tvirčiau laikysis ir kokybiškiau plėsis verslo partnerių tinklas. Vėliau ateis laikas, kai tavo partneriams jau nebereikės tavo pagalbos ir jie galės veikti visiškai savarankiškai. Tuomet bus galima pradėti dirbti su kitu rimtu žmogumi, laikantis tos pačios tiesioginio darbo su 5 žmonėmis taisyklės.

Taip pat verta atminti, kad kiekvienas naujas motyvuotas žmogus turi galimybę susikurti didesnę struktūrą netgi už savo rėmėją. Tai, kad pats tinklinį marketingą pradėjai gavęs kitų žmonių pakvietimą, nereiškia, kad visada uždirbsi mažiau už juos. Kita vertus, verslo modelis užtikrina, kad niekada su jais nekonkuruosi, o dirbsi petys į petį.

Tinklinis marketingas: kaip auga pajamos

Įsivaizduok, kad šiandien turi 3 partnerius, kurių kiekvienas turi dar po tris partnerius, šie - dar po tris ir taip - iki penktosios partnerystės pakopos. Kiek gausi mėnesinių pajamų, jei nuo kiekvieno produkcijos įsigijimo tau priklausytų tam tikras procentas komisinių? Kokią sumą gautumei, jei žinotum, kad kiekvienas papildomai turi dar po kelis draugus, kurie produktą įsigyja tik asmeniniam vartojimui? Taip - tavo papildomos mėnesinės pajamos, sukūrus tinkamą  verslo struktūrą, sieks nuo kelių iki keliolikos ar net keliasdešimties tūkstančių eurų!

AKSIOMA Nr. 6: Tinklinis marketingas, turintis gerus produktus, gerą kompaniją ir gerus verslo partnerius, leidžia be rizikos ir be didelių laiko sąnaudų ilgainiui užsitikrinti nuo kelių iki keliolikos ar net keliasdešimties tūkstančių eurų dydžio pasyviąsias mėnesines pajamas.