Paneigiame mitus apie tinklinį marketingą:
• Tinklinis marketingas (tinklinė rinkodara, daugiapakopė rinkodara, darbas namuose, verslas be rizikos) yra lengvas ir garantuotas būdas praturtėti. Tai iš dalies tikrai yra mitas, mat jei tikiesi nieko neveikdamas, neinvestuodamas savo laiko greitai susikrauti turtus - tada taip, ši veikla, greičiausiai, ne tau. Tinklinis marketingas tikrai yra sveikintinas sprendimas, jei tavo pirmalaikis tikslas - ANTRA ALGA. Ir tik vėliau, kopiant karjeros laiptais į Olimpo viršūnę, atsiranda galimybė gauti, kiekvieną mėnesį, solidžias pasyvias pajamas. Bet kad tai pasiektum turėsi skirti savo laiką, pastangas, veikti nuosekliai, turėti kantrybės ir "užsidegti" tuo, ką darai. Investicija, atsidavimas ir pastangos dabar ilgalaikėje perspektyvoje suteiks galimybę užsitikrinti solidų atlygį. Bet geriausia tai, kad to solidaus atlygio nereikės laukti daugybę metų, kaip tiems, kurie dirba normaliu vadinamą darbą, kurio grąžą gauna po kelių dešimtmečių išėję į pensiją. Ir ta grąža, na sutikime, yra graudžiai juokinga.
• Tinkliniame marketinge didelės sumos galimos tik lyderiams. Mitas! Jei žinai, kaip teisingai vystyti tinklinį marketingą, jei tiki tuo, ką darai, jei veiki kryptingai, tuomet ne tik antra alga, bet ir didelės sumos pasiekiamos ir tau. Nesustok, nemesk kelio dėl takelio iškilus pirmiesiems sunkumams. Mokykis, mokykis ir dar kartą mokykis, o tai, ko išmokai mokyk savo komandos narius. Tapk lyderiu, suburk efektyvią komandą ir po kurio laiko galėsi mėgautis savo darbo vaisiais.
• Tinklinis marketingas - afera. Mitas! Na, kokia čia afera? Tu turi savo verslą, suburi komandą, kaip ir įprastame versle tik be galvos skausmų! Oficialiai gauni antrą algą ir/ar pasyvias solidžias pajamas. Tad kurioje vietoje čia afera? Tuomet aferomis apipintas kiekvienas verslas, kiekvienas gamintojas, paslaugas teikiančios įmonės...